Studenten promoten Foodgame

16-05-2017
0 reacties

Met de Foodgame Brabant denken we na over het voedsel van de toekomst. Maar hoe denken jongeren eigenlijk over het voedsel van 2040? Dat gaan wij onderzoeken! We willen vooral de fantasie van jongeren prikkelen. Dit bereiken we door middel van goede online & offline promotie!

Wij, Marjolein, Daphne, Charlotte en Thijn, werken mee aan het project Foodgame Brabant (Bite in to the Future), en dat vinden wij super leuk! We studeren media- en evenementenmanagement aan het SintLucas in Eindhoven. We leren bijvoorbeeld hoe we evenementen moeten organiseren van A tot Z, en leren creatief denken op allerlei gebieden.

Via school hebben we dit externe project gekregen. We zijn er nu een paar weken mee bezig en hebben al flink wat gebrainstormd. Ons doel is om de Foodgame tijdens de Social Innovation Week en Dutch Design Week goed online/offline te promoten, en om zo veel mogelijk mensen aan het denken te zetten over het eten van de toekomst. Ons is natuurlijk ook gevraagd wat wij denken te eten over 30 jaar. We hebben allemaal verschillende meningen hierover en het is super interessant om er over na te denken en informatie over op te zoeken.

De Dutch Design Week is bij ons om de hoek, en we willen daarom zo veel mogelijk jongeren enthousiast maken voor dit evenement. Natuurlijk hopen we dat iedereen dan ook even een kijkje komt nemen bij de stand van de Foodgame Brabant en zijn mening komt geven over de toekomst van voedsel.

 

Afbeeldingen

Cookie-instellingen